כנס גיימאיז 2013 וההרצאה שלי על פיתוח ממשק ויזואלי

De-Panther - GUI Development for multiple platforms - GameIS 2013וואוו איזו כותרת ארוכה.
בשבוע שעבר התקיים כנס גיימאיז 2013. 40 מרצים, 15 מחו"ל, ובסביבות ה700 אורחים.
זה היה גדול, ועם המסיבה בסוף היום, זה הרגיש כמו יום בכנס בחו"ל.

היו מספר מושבים, ממושב ההפקה(בינתיים הועלתה המצגת של דדי נאמן מסיידקיק), ועד למושב טכני(באו לבקר נציגים של יוניטי, ודיברו על הדו מימד בגירסה החדשה).
היו הרצאות טובות שהייתי בהן, והיו כמה הרצאות שחבל שלא יצא לי להיות בהן(למשל של גל רוט).
היו גם דוכנים עם נציגים של חברות, ותערוכת ארט ממשחקים. אבל כבר סיכמו את הכנס במספיק מקומות, כך שאני לא אסכם אותו בעצמי.

אני כן אכתוב כאן קצת על ההרצאה שהעברתי שם, על ממשקים ויזואלים לפלטפורמות מרובות, ובסוף גם אשים קישור.
בשנים האחרונות יוצא לי לעבוד עם הרבה צוותים שונים על משחקים ופרוייקטים שונים, לא תמיד לאותם צוותים יש מספיק ידע\הבנה\ניסיון כשזה קשור לפיתוח ממשק ויזואלי לרזולוציות שונות. ממשק שהוא לא בנוי רק לרזולוציה ספציפית.
אז ניצלתי את ההזדמנות שכבר הרצאתי על הנושא באי-כנס האחרון, שיפצתי קצת את מה שפיתחתי בשביל אותה הרצאה, ויצרתי כלי שנותן מושג בסיסי ורעיונות איך לפתח ממשקים לרזולוציות ופלטפורמות שונות.

אז הנה הקישור להרצאה שלי, תהנו.

שבוע טוב,
אורן

אודות De-Panther

מפתח משחקים, מכור למשחקים בפייסבוק ולמנגה, מדבר על עצמו בגוף שלישי. אה, כן, גם כותב את הבלוג הזה - אז אפשר למצוא את כל הפרטים בעמוד האודות.
פורסם בקטגוריה פוסט פיתוח, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.