ארכיון פוסטים מאת: De-Panther

אודות De-Panther

מפתח משחקים, מכור למשחקים בפייסבוק ולמנגה, מדבר על עצמו בגוף שלישי. אה, כן, גם כותב את הבלוג הזה - אז אפשר למצוא את כל הפרטים בעמוד האודות.

ניוזלטר ישראלי בנושא פיתוח משחקים

לאחרונה כמה חברים יצרנו ביחד ניוזלטר חודשי בנושא פיתוח משחקים. מכיוון וכבר תקופה שאין ניוזלטר שמנסה לרכז את כל האירועים החודשיים בתחום, ראינו צורך באחד כזה. אז תכירו את GAMEDEV ישראל. אנחנו משתדלים להוציא ניוזלטר אחד בסוף כל חודש(או בתחילת חודש), … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה כללי | עם התגים , , , , , | סגור לתגובות על ניוזלטר ישראלי בנושא פיתוח משחקים

קהילות מפתחי משחקים בישראל 2016

מאז הפוסט של 2015 קמו קבוצות ישראליות נוספות שקשורות לתחום של פיתוח משחקים. כמו ב2015, גם הפעם בדקתי כמה קבוצות בגרף של פייסבוק, לצורך בדיקה של חפיפה בין חברים. את הנתונים בדקתי ב31 לדצמבר 2016, אבל רק עכשיו מצאתי קצת זמן … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה כללי | עם התגים , , , , , , , | סגור לתגובות על קהילות מפתחי משחקים בישראל 2016

רמת הבשלות הנוכחית של תחום המציאות המדומה

לאחרונה יצא לי לדבר עם כמה אנשים סקפטיים בקשר לתחום המציאות המדומה. אם זה חברים מהתחום של פיתוח משחקים, ואם זה בכנס בנושא מציאות מדומה שהתקיים בבינתחומי, שם יצא לנו להציג סימולטור נהיגה(בשלבי פיתוח). אפשר לחלק את הנושא לכמה תחומים: משקפות … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה כללי | עם התגים , , , , , | סגור לתגובות על רמת הבשלות הנוכחית של תחום המציאות המדומה

איך הושבנו אנשים בארגז קרטון – קצת על מציאות מדומה

בחודשים האחרונים יצא לי לעבוד על פרויקטים שונים של מציאות מדומה. דמואים לכמה חברות שונות, וגם כמה דברים בשביל הכיף. אחד מהפרויקטים בשביל הכיף, היה מכונית מקרטון. בסוף ינואר, חבר בשם יוסי פרמינגר, אירגן אירוע של מציאות מדומה(Virtual Reality או … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה פוסט פיתוח | עם התגים , , , , , | סגור לתגובות על איך הושבנו אנשים בארגז קרטון – קצת על מציאות מדומה

קהילות מפתחי משחקים בישראל 2015

פעם אחרונה שפרסמתי רשימה של קבוצות וקהילות שנוגעות בתחום, הייתה ב2011, מאז קבוצות נפתחו, אחרות נסגרו(כמו הפורום בתפוז), והגיע הזמן לרענן את הרשימה. הפעם אני מוסיף גם נתונים מספריים למתעניינים. במקרה של קבוצות פייסבוק, אני לוקח את הנתונים דרך הגרף … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה כללי | עם התגים , , , , , , , , | 3 תגובות

מפתחי יוניטי ומפגשים

בשנה האחרונה, בנוסף לקבוצת מפתחי יוניטי בפייסבוק, עודד שרון ואני פתחנו קבוצת מיטאפ בנושא, והתחלנו לארגן מפגשים. ומכיוון שעדיין אין אתר מסודר עם כל המצגות, אני ארכז כאן קישורים להרצאות\מצגות שהיו עד עכשיו: Ron Rejwan – Things we learned from working … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה כללי | עם התגים , , , , , , | סגור לתגובות על מפתחי יוניטי ומפגשים

שינוי שם הבלוג ושאר עדכונים

עברה יותר משנה מאז שפרסמתי את הפוסט הקודם. אז מה השתנה מאז? התחלתי לעבוד עם חברה בשם Moon Active שמפתחים משחק ממכר בשם Wonderball Heroes, עזרתי לארגן מפגש מפתחי יוניטי(מקווים לקיים כאלה בתדירות של יותר מפעם בשנה), העלתי משחק משלי … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה כללי | סגור לתגובות על שינוי שם הבלוג ושאר עדכונים

המדריך לגלובל גיים ג'אמר המתחיל

שבוע אחרי הגלובל גיים ג'אם האחרון, או כמעט שנה לפני הגלובל גיים ג'אם הבא, המדריך לגלובל גיים ג'אמר המתחיל. (אגב, את הפוסט הזה התחלתי לכתוב אחרי גלובל גיים ג'אם 2013, עברה כבר שנה) פעם בשנה, בסוף חודש ינואר, מתקיים ברחבי … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה כללי | עם התגים , , , , | 4 תגובות

כנס גיימאיז 2013 וההרצאה שלי על פיתוח ממשק ויזואלי

וואוו איזו כותרת ארוכה. בשבוע שעבר התקיים כנס גיימאיז 2013. 40 מרצים, 15 מחו"ל, ובסביבות ה700 אורחים. זה היה גדול, ועם המסיבה בסוף היום, זה הרגיש כמו יום בכנס בחו"ל. היו מספר מושבים, ממושב ההפקה(בינתיים הועלתה המצגת של דדי נאמן … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה פוסט פיתוח | עם התגים , , , , , , , | סגור לתגובות על כנס גיימאיז 2013 וההרצאה שלי על פיתוח ממשק ויזואלי

כנס: יום פיתוח משחקים בישראל 2013

בתקופה שהייתי כותב יותר בבלוג הזה, התקיים כנס יום פיתוח המשחקים 2011, או Israeli Game Development Day 2011. זה היה כנס מאוד מעניין, אורחים מחו"ל, הרבה מידע שלא דיברו עליו הרבה בארץ באותה תקופה, והרבה אנשים ביחס לאותה תקופה. אז … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה כללי | עם התגים , , , , , , , , , , , | סגור לתגובות על כנס: יום פיתוח משחקים בישראל 2013